perjantai 6. toukokuuta 2016

21# Ostoslista-Mitä haluaisin? OSA 2/2

Moikka taas!
Tein keskiviikkopostaukseen sen ostoslistan, missä oli tavaroita Awalle. Nyt on mun omien tallikamppeiden vuoro, katsotaan mitä minä haluaisin. Taas Hööksin ja Horzen tuotteita lähinnä.
Let's see!

Haluan ratsastushousut,sillä nykyiset alkaa jäädä pieniksi nämä Lasten softshell ratsastushousut on postauksen kirjoitushetkellä alennuksessa vain 53,97€. On pakko saada! Tosi nätit housut ja näin. Olen muuten löytänyt paljon ratsastusvarusteita Börjesiltä! Suosittelen kaikille. Normihinnaltaan nämä ovat 89,95€



Tämä seuraavakin tuote on tarpeellinen, sillä mun ratsastuskenkiin ei ole chapseja ja en kestä mun saappaita, ne on ihan kauheat. Tuote onkin Horse Spirit Nahkachapsit. Nahkaa vähän kammoksun, mutta nämä ovat suht. siistit ja kokokin löytyisi. Nämä maksavat 39,95€

Uusi kypäräkin on ollut jo pitkään ostoslistalla. Katselin kypäriä ja tykkäsin eniten Horze Supreme Triton Galaxy kypärästä. Siitä löytyi yksi miellyttävä väri, jossa oli myös minun kokoni valittavissa. Mun mielestä tuo kypärä on tosi kiva! Ainoa mistä en tykkää on tuo punainen lukko. Hintaa tälle ostokselle tulisi 69,95€

Viimeinen/viimeiset ei ole oikeastaan hirveän tärkeitä, paitsi, jos Picalla alan ratsastelemaan useammin ja kisaamaan koulua. Nimittäin Kannukset ja Kannusremmit. Awallakin voisi muuten toimia, mutta ne eivät ehkä osuisi kunnolla ponia/osuisivat johonkin arkaan paikkaan. Jalka alkaa pysytellä paikoillaan treenaamisen myötä ja välillä raipan korvikkeeksi olisi hyvä olla sellainen helpompi pohkeen vahvistus, ettei käsiä tarvi alkaa vemputtamaan. Näille tulisi yhteistä hintaa 10€

Kaikille tavaroille yhteishintaa:
Tarjoukset huomioiden: 173,87€
Normihinnoin: 209,85€

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus! Mää en käytä picalla kannuksia kun se on yleisesti niin reipas enkä mää käytä myöskään brunolla kun mulla ei kumminkaan oo niin vakaa jalka ja sen takia lähtee siten hirveetä kyytiä luultavammin. Mutta on varmaan eri asia jos alkaa kisamaan koulua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä varmaan käyttäisin aika paljolti kisoissa ja ponista riippuen myös kotona treenaillessa. :)

      Poista

Suosituimmat